Forum POLSZCZYZNA Strona Główna  Forum POLSZCZYZNA Strona Główna  
  POLSZCZYZNA
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum POLSZCZYZNA Strona Główna->Kawiarenka->zasada użycia niektórych słów w dok. służbowych

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
zasada użycia niektórych słów w dok. służbowych <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Ela
PostWysłany: Śro 19:25, 05 Mar 2008 Temat postu: zasada użycia niektórych słów w dok. służbowych




Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów


Witam
Mam dosyć nietypowe pytanie. Czy w dokumentach służbowych słowa: zakład, statut, kierownik, regulamin /w treści/ pisze się dużą czy małą literą? Sprawa na pozór wydaje się prosta, ale proszę mi wierzyć -tak nie jest. Są różne na ten temat opinie; jedni twierdzą że małą inni że dużą literą.
Z góry dziękuję za odp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum POLSZCZYZNA Strona Główna->Kawiarenka->zasada użycia niektórych słów w dok. służbowych
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group